İçeriğe geç

Alo 170 Hangi Konularda Yardımcı Oluyor

ALO 170 neye bakıyor?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” haftanın 7 günü, günün 24 saati telefonla hizmetinizdedir. İletişim merkezimiz Türkiye Cumhuriyeti Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu’nun tüm hizmetleri hakkında bilgi ve çözümler sunmaktadır.

İş yerini hangi konularda şikayet edebilirim?

İşyerinizde sigortasız işçi çalıştırma, ücret, kıdem, ihbar tazminatı, fazla mesai, yıllık izin, iş sağlığı ve güvenliği, mobbing, sendikal haklar, işsizlik ödeneği gibi iş hukuku konularında şikayette bulunmak istiyorsanız Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na başvurabilirsiniz.

ALO 170 hangi sorulara cevap verir?

Çalışma hayatına ilişkin her türlü soru, sorun, eleştiri, öneri, ihbar, şikayet, talep ve başvurularınız için ALO 170’e 7/24 ulaşabilirsiniz.

170 nelere bakıyor?

İletişim Merkezimiz, çalışma hayatı ve sosyal güvenliğe ilişkin her türlü soru, öneri, eleştiri, ipucu, şikâyet, başvuru ve taleplerinizi kabul etmektedir.

ALO 170’den ne şikayet edilir?

Örneğin, çalışanın maaşı düşük bildirilmişse, bunu kanıtlayan maaş belgelerini saklayarak ALO 170’e başvurabilir. Gizlilik şartını belirten bir rapor düzenleyebilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gerekliliklerine uymayan şirketler, çalışanların verdiği bilgiler temelinde denetlenir.

170 neden aranır?

Sosyal Sigorta KurumuÇalışma ve Sosyal Sigorta İletişim Merkezi “ALO 170”

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.

Özel sektörde işçi hakları nelerdir?

Özel sektörde çalışanların haklarıÖzel sektörde çalışanların haklarıEşit muamele hakkıÜcret hakkıFazla mesai ücreti hakkıHafta sonu izni hakkıResmi tatil hakkıYıllık izin hakkıİşyerinde sağlık ve güvenlik yardımlarını talep etme hakkıDaha fazla makale…

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan Tüketici Danışma Merkezi “Alo 175”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm buldukları ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

170’i aramak ücretli mi?

Yani ALO 170’i arayarak AÇSB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatları hakkında her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz. Alo 170 ücretli bir hat. Çağrı merkezi 7/24 hizmet veriyor. Çağrı merkezi çalışanlarının %50’si engelli.

172 neyin numarası?

Önemli telefon numaralarıYangın alarmı110Gürültü ihbar hattıTAEK ihbar hattı172Trafik ihbar hattıKartlı telefon arızası122Elektrik kesintisi ihbar hattıScout Blood Bilgi Merkezi

170’den iş başvurusu nasıl yapılır?

İŞKUR İnternet Şubesi Alo 170 iletişim hattından. En yakın İŞKUR birimine şahsen başvuruda bulunarak.

170’den hangi bilgilere ulaşılır?

ÇSGB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatı ile ilgili tüm bilgilere ALO 170’i arayarak ulaşabilirsiniz. Şirket tarafından ödenmeyen düzenli ücretler ve fazla mesai ücretleri ile ilgili şikayetler ise ALO 170 aracılığıyla alınmaktadır.

İşyeri paramı vermiyor nereye şikayet edebilirim?

Başvurular/şikayetler yazılı olarak, yani dilekçe ile çalışanın işyerinin bağlı olduğu il/merkez sosyal güvenlik müdürlüğüne yapılmalıdır. Sözlü başvurular dikkate alınmayacaktır. Şikayet şahsen yapılabilir veya taahhütlü posta yoluyla gönderilebilir.

ALO 170 kimin?

Merhaba 170 Çalışma Bakanlığı, SGK’nın ihmalkarlığının kurbanıyım. 5 ay önce işyerim hakkında SGK’ya şikayette bulundum ancak 5 ay geçmesine rağmen hala geri dönüş olmadı. Tamamen haklı olmasam bile…

170 ne zaman cevap verir?

Uzmanlar, iletişim merkezine gelen tüm çağrıları doğrudan yanıtlar ve talepleri ilk görüşmede tamamlamaya çalışır. Çağrılara hemen yanıt verilemediği durumlarda kurum ve kuruluşlarla iletişime geçilir ve taleplere en geç 72 saat içinde yanıt verilir.

Sigortasız işçi çalıştıranı nereye şikayet edebilirim?

Sigortasız işçi çalıştırıldığı tespit edilen durumlarda SGK İl Müdürlüğü’ne veya SGK Genel Müdürlüğü’ne dilekçe verilerek şikâyette bulunulabilir. Ancak Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi ALO 170 üzerinden bildirim yapılması halinde SGK tarafından yasal işlem başlatılır.

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 İhbarcının kimliği açıklanacak mı? İhbar eden kişinin kimliği kolluk kuvvetleri tarafından korunacak ve asla üçüncü taraflara açıklanmayacaktır.

ALO 170 cep telefonundan nasıl aranır?

Ancak Alo 170 hattı üzerinden alınan talep/bildirim/şikayet daha sonra hukuki uyuşmazlığa konu olursa mahkemede gizlilik artık geçerli olmayacaktır. Son olarak, Alo 170 İletişim Merkezi’ne dünyanın her yerinden +90 216 170 11 22 numarası aranarak yurtdışından ulaşmak mümkündür.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Hipercasino şişli escort deneme bonusu veren siteler
Sitemap
ultrabet